Mönster

fredag 18 mars 2011

Två par muddbyxor storl. 70





Knåpat ihop 4par byxor, dock var de bara 2 som fastnade på bild. Dom andra 2 har redan hamnat i nya hem.Båda har ficka i bak o så fick dom med limemuddar en liten giraffbild i flanelltyg. Jag sörjer att jag inte har någon overlock, så mkt roligare de hade blivit då. Får se om ja kan skrapa ihop till en så småningom, men det finns plötsligt så många hål att stoppa pengarna i när dom väl finns.
Just nu är det extrem brist på tyger här hemma, men jag har inte riktigt bestämt mig för vartifrån jag ska beställa än. Såg att trikåtyger kostar ca 8kr metern från kina. Synd bara att man måste beställa minst 200m av samma, snacka om att tröttna! o så är det frakt o tull osv.. synd annars är ju utbudet enormt!

HaHa jag får helt enkelt bjuda över en producent hit till sverige o så kan han ta med sig massa tyger. ;)

Tyg: velouren är loppisfynd, flanell, giraffbilden o fickan från ohlssons tyger, mudd från Göksäter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar